NXP представила перший у галузі ізольований прийомопередавач CAN

27.03.2013

Компанія NXP випускає мікросхему високошвидкісного прийомопередавача інтерфейсу CAN TJA1052i. Відмінною особливістю мікросхеми є інтегровані гальванічні ізолятори на сигнальних лініях. Це перший в галузі прилад, що відповідає вимогам специфікації ISO11898-2 і пройшов сертифікацію за стандартом AEC-Q100 для автомобільних додатків.

Мікросхема TJA1052i – це ідеальний вибір при організації високошвидкісних мереж CAN в автомобільних додатках (електромобілі і гібридні автомобілі), в яких використовується безліч різних блоків керування і виконуючих механізмів з різними напругами живлення. Крім того, в таких системах не виключено одночасна наявність високовольтних і низьковольтних сигнальних шин, що вимагає виконання певних вимог безпеки. Застосована технологія гальванічної розв’язки (інтеграція ємнісних бар’єрів) в мікросхемі приймача-CAN дозволяє значно спростити конструкцію систем і, в той же час, узгодити сигнальні ланцюги різних електронних блоків і модулів. Мікросхема характеризується малими спотвореннями сигналу в електромагнітних середовищах з завадами і забезпечує захист від ураження електричним струмом, захист від перенапруги, захист від зсуву «землі» і зворотних струмів.

Історично склалося так, що виробники і постачальники використовують дорогі оптрони або спеціалізовані мікросхеми для гальванічної розв’язки сигнальних ліній прийомопередавачів CAN, при цьому робочі характеристики автономної системи з плином часу погіршуються. Завдяки інтеграції в одному корпусі прийомопередавача CAN і елементів гальванічної розв’язки, нове рішення гарантує узгодження динамічних параметрів, покращує якість сигналу, дозволяє зменшити займану площу на друкованій платі і підвищує загальну надійність і економічну ефективність кінцевої системи.

Мікросхема TJA1052i ідеальна для зростаючого ринку гібридних і електричних транспортних засобів. Дані типи автомобілів оснащені акумуляторними батареями, контроль і керування якими зазвичай здійснюються по шині CAN спеціальної штатною системою. Акумулятори забезпечують досить високу напругу (до 500 В) і можуть використовуватися для живлення різних високовольтних систем автомобіля, включаючи інвертори, систему Start / Stop, DC / DC перетворювачі, систему заряду акумуляторної батареї і кондиціонування повітря. Ці системи також вимагають обміну даними по шині CAN з відповідними електронними блоками керування, які, як правило, мають напругу живлення 12 В.

Гальванічна ізоліція сигнальних ліній в прийомопередавачі CAN вимагається і в індустріальних додатках, де електронні блоки керування, що використовуються для високовольтних додатків, необхідно з’єднати між собою за допомогою інтерфейсу CAN: у промисловому обладнанні, системах накопичення енергії, системах автоматизації будівель і в зарядних станціях для електромобілів.

Мікросеми можуть застосовуватися в системах з напругою живлення 12 В та 24 В і сумісні з мікроконтролерами, що мають напругу живлення від 3 В до 5 В.


Написати коментар

Ви повинні зареєструватись на порталі, щоб отримати право залишити коментар.