NXP рішення GloTOP для системи ГЛОНАСС
19.02.2013
Компанія NXP представила GloTOP 2.5G – останнє доповнення до сімейства телематичних рішень ATOP (Automotive Telematics On Board Unit Platform). GloTOP являє собою телематичний модуль, спеціально призначений для роботи з системою ГЛОНАСС. Завдяки паралельній системі прийому сигналів ГЛОНАСС і GPS, GloTOP в будь-який момент часу може автоматично вибирати найбільш підходящий сигнал, гарантуючи максимальну точність позиціонування. Цей модуль також дозволяє легко і швидко інтегрувати в автомобілі супутникові системи моніторингу транспорту.
Найбільш важливим для автовиробників є те, що GloTOP сумісний – і за виводами, і програмно – з існуючою платформою ATOP компанії NXP, що дозволяє замінювати модулі легко і без зайвих витрат. Такий підхід має вирішальне значення для виробників бортових телематичних модулів, що мають намір продавати свою продукцію на російському ринку, оскільки в майбутньому на імпорт транспортних засобів, що не підтримують систему ГЛОНАСС може бути введена велике мито. Крім того, ГЛОНАСС нещодавно була прийнята в якості стандарту в Індії, що робить GloTOP привабливим рішенням для автовиробників, бажаючих потрапити і на цей ринок.
GloTOP, унікальним чином поєднують в одному корпусі функціональність ГЛОНАСС, GPS, GSM і NFC, дозволяють реалізувати різноманітні телематические задачі, такі як попередження перевантаження мережі, діагностика бортових систем автомобіля та керування автопарком. Вони можуть працювати паралельно без використання додаткових модулів, що значно знижує складність системи. Розробка таких додатків істотно спрощується також завдяки підтримці гнучкої високорівневої мови Java.
У GloTOP, як і в інших рішеннях ATOP, є вбудовані апаратні засоби захисту, що є ще однією унікальною особливістю для продуктів телематической галузі. Ця важлива функція гарантує захист приватної інформації пасажирів.
Однією з ключових галузей застосування GloTOP будуть системи автоматичного попередження про аварійні ситуації, схожі з європейською системою eCall, які до 2015 року повинні стати обов’язковим атрибутом усіх нових російських автомобілів. У випадку серйозної аварії такий пристрій зможе автоматично викликати найближчу службу допомоги. Воно передасть службі порятунку мінімальний набір даних, включаючи географічне розташування, що скоротить час приїзду рятувальників та, в кінцевому рахунок, дозволить врятувати життя.
Найпопулярніше
- Atmel maXTouch застосовано в планшетнику Samsung Galaxy Tab 10.1
- Нова технологія FingerTip компанії STMicroelectronics для сенсорних екранів краще подавляє електричні завади
- Новий сенсор руху STMicroelectronics об'єднав п'ять ступенів просторової орієнтації
- NXP представила нові пластикові корпуси для силових транзисторів радіочастотного діапазону
- NXP позиціонує GaN технологію як головний напрямок
Останні публікації
- Active-Semi розширила сімейство ШІМ регуляторів
- Embest Technologies випускає відлагоджувальну плату MarS Board з двоядерним процесором Freescale i.М6
- Cypress представила архітектуру програмованих систем-на-кристалі PSoC 4 з ядром ARM Cortex-M0
- Infineon представила інноваційну технологію корпусування силових приладів
- Samsung почала випуск 3-Bit MLC NAND flash-пам’яті ємністю 128 Гб