NXP представила перший у галузі ізольований прийомопередавач CAN
27.03.2013
Компанія NXP випускає мікросхему високошвидкісного прийомопередавача інтерфейсу CAN TJA1052i. Відмінною особливістю мікросхеми є інтегровані гальванічні ізолятори на сигнальних лініях. Це перший в галузі прилад, що відповідає вимогам специфікації ISO11898-2 і пройшов сертифікацію за стандартом AEC-Q100 для автомобільних додатків.
Мікросхема TJA1052i – це ідеальний вибір при організації високошвидкісних мереж CAN в автомобільних додатках (електромобілі і гібридні автомобілі), в яких використовується безліч різних блоків керування і виконуючих механізмів з різними напругами живлення. Крім того, в таких системах не виключено одночасна наявність високовольтних і низьковольтних сигнальних шин, що вимагає виконання певних вимог безпеки. Застосована технологія гальванічної розв’язки (інтеграція ємнісних бар’єрів) в мікросхемі приймача-CAN дозволяє значно спростити конструкцію систем і, в той же час, узгодити сигнальні ланцюги різних електронних блоків і модулів. Мікросхема характеризується малими спотвореннями сигналу в електромагнітних середовищах з завадами і забезпечує захист від ураження електричним струмом, захист від перенапруги, захист від зсуву «землі» і зворотних струмів.
Історично склалося так, що виробники і постачальники використовують дорогі оптрони або спеціалізовані мікросхеми для гальванічної розв’язки сигнальних ліній прийомопередавачів CAN, при цьому робочі характеристики автономної системи з плином часу погіршуються. Завдяки інтеграції в одному корпусі прийомопередавача CAN і елементів гальванічної розв’язки, нове рішення гарантує узгодження динамічних параметрів, покращує якість сигналу, дозволяє зменшити займану площу на друкованій платі і підвищує загальну надійність і економічну ефективність кінцевої системи.
Мікросхема TJA1052i ідеальна для зростаючого ринку гібридних і електричних транспортних засобів. Дані типи автомобілів оснащені акумуляторними батареями, контроль і керування якими зазвичай здійснюються по шині CAN спеціальної штатною системою. Акумулятори забезпечують досить високу напругу (до 500 В) і можуть використовуватися для живлення різних високовольтних систем автомобіля, включаючи інвертори, систему Start / Stop, DC / DC перетворювачі, систему заряду акумуляторної батареї і кондиціонування повітря. Ці системи також вимагають обміну даними по шині CAN з відповідними електронними блоками керування, які, як правило, мають напругу живлення 12 В.
Гальванічна ізоліція сигнальних ліній в прийомопередавачі CAN вимагається і в індустріальних додатках, де електронні блоки керування, що використовуються для високовольтних додатків, необхідно з’єднати між собою за допомогою інтерфейсу CAN: у промисловому обладнанні, системах накопичення енергії, системах автоматизації будівель і в зарядних станціях для електромобілів.
Мікросеми можуть застосовуватися в системах з напругою живлення 12 В та 24 В і сумісні з мікроконтролерами, що мають напругу живлення від 3 В до 5 В.
Найпопулярніше
- Atmel maXTouch застосовано в планшетнику Samsung Galaxy Tab 10.1
- Нова технологія FingerTip компанії STMicroelectronics для сенсорних екранів краще подавляє електричні завади
- Новий сенсор руху STMicroelectronics об'єднав п'ять ступенів просторової орієнтації
- NXP представила нові пластикові корпуси для силових транзисторів радіочастотного діапазону
- NXP позиціонує GaN технологію як головний напрямок
Останні публікації
- Active-Semi розширила сімейство ШІМ регуляторів
- Embest Technologies випускає відлагоджувальну плату MarS Board з двоядерним процесором Freescale i.М6
- Cypress представила архітектуру програмованих систем-на-кристалі PSoC 4 з ядром ARM Cortex-M0
- Infineon представила інноваційну технологію корпусування силових приладів
- Samsung почала випуск 3-Bit MLC NAND flash-пам’яті ємністю 128 Гб